lördag 28 mars 2009

Nike + Mix



När det är vår vill i allafall jag ha lite ljusare färger på min sneakers, men vi kunde inte undgå att lägga upp de här kicksen från Nike som är snygga som få. Modellen heter såklart Air Max 90. Jag har inte hittat någon sida på den världsliga breda weben, men om ni har vägarna förbi USA så säljs de i Undefeateds butiker.

För er som känner laddet för Lördagen kan lyssna in mixen här. Eller förresten, ni andra kan också lyssna in den såklart!
Download: Stone Cold Munchin

2 kommentarer:

O-Diggity! sa...

Om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag shelta i gbg har dem/ska få in dem?

www.shelta.se

Explosive sa...

Ja, det är ju helt rätt! Kommer komma dit, men endast i ett exemplar per storlek enligt hemsidan, så vill ni få tag på ett par så spring förbi Shelta på Andra Långgatan i Gbg